Dziękuję za wspomnienia – Cecelia Ahern

Przyznam się szczerze, że po kilku stronach naszła mnie myśl, by odłożyć tę książkę. Jednak uparcie ,,brnęłam” dalej i bardzo dobrze, gdyż historia się rozkręciła. 🙂

Cecelia Ahern opowiada nam historię na poły magiczną, smutną, nostalgiczną, momentami jednak naprawdę zabawną. Szczególnie polubiłam postać pana Conwaya-ojca głównej bohaterki. To osoba prostoduszna, szczera, życzliwa, momentami wprost rozbrajająca. Staruszek nie raz bardzo mnie rozbawił, ale i też wprawił w zadumę swymi prostymi acz bardzo trafnymi spostrzeżeniami i refleksjami.

Sam pomysł na pomysł-wątek książki ciekawy, myślę jednak, że to najsłabsza książka Cecelii Ahern, którą czytałam.

Wydawnictwo: Świat Książki

Skomentuj

