Odpowiadam na pytania czyli Liebster Blog Award ;-)

Drodzy, otrzymałam jakiś czas temu od koleżanki z bloga http://mamopoczytajsobie.blogspot.com nominację do Liebster Blog Award.
Słyszałam o tym, raz po raz rzucało mi się w oczy to określenie, ale nie miałam pojęcia co kryje się pod tą obiecująco brzmiącą nominacją 🙂

Przyznaję, jeśli chodzi o slang blogowy mam tyły. Nie, nie jestem ignorantką, po prostu laikiem, który nie poświęcił jeszcze wystarczająco dużo czasu by
wgryźć się w świat blogowy. Samo słowo „blog” czy „blogerka” nadal brzmi dla mnie jakoś tak obco…
Dla mnie ta strona to po prostu moje miejsce w sieci, moje poletko, część mnie zapisana w kodzie HTML.

Krótko o akcji:
Liebster Blog Award – To nominacja przyznawana blogerom, przez blogerów, takie wyróżnienie. Dzięki niemu możemy podzielić się ciekawymi linkami z czytelnikami i docenić pracę innych blogerów.

Krótko o zasadach:
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym, np. na FB, blogu) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie możesz nominować bloga, który Cię nominował

Zatem przyszło mi odpowiedzieć na 11 pytań, oraz nominować 11 osób do tej akcji.

W sumie, dlaczego nie? 🙂
Może dowiecie się czegoś o mnie, może sama dowiem się czegoś ciekawego o sobie, wszak nigdy nie zadawałam sobie wielu z poniższych pytań…

Zatem już odpowiadam:

1. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Ostatnio nam się te pory roku „mieszają”. Powiem więc, że lubię jak jest ciepło, 25 st. to temperatura dla mnie idealna 🙂

2. Wolisz czytać książki pisane przez kobietę czy mężczyznę?
Nigdy nie praktykowałam takiego kryterium doboru książki. Odkąd pamiętam zaszywałam się w alejce bibliotecznej wczytując się w treść tylnej okładki, a następnie
w pierwszym rozdziale powieści, gdy zaczynało się ciekawą akcją – brałam. 🙂

3. Jaką herbatę lubisz najbardziej?
Herbatę z różnym ozdrowieńczym wkładem, którą gdy mieszkałam jeszcze z rodzicami przygotowywał dla mnie tata, gdy byłam chora.
Teraz najbardziej lubię tę przygotowaną dla mnie wieczorem przez męża 🙂

4. Twój ulubiony cytat, to?
Mam wiele takich w zanadrzu, które przychodzą mi do głowy w zależności od sytuacji, w której jestem.
Już jako dziewczynka spisywałam z książek do swojego specjalnego zeszytu (który w tym celu założyłam) mnóstwo cytatów. Mam go zresztą do dziś.
Proponuję cytat-wiersz Walta Whitmana z „Stowarzyszenia Umarłych Poetów” Nancy H. Kleinbaum (książka napisana została na podstawie scenariusza filmowego), którą to książkę uwielbiam, a większość wierszy znam już na pamięć…

whitman
5. Twoja ulubiona komedia romantyczna, to?
„Ja Cię kocham a Ty śpisz” i generalnie większość komedii z Sandrą Bullock, której fanką jestem od dziecka 🙂

6. Książka której nie byłaś w stanie przeczytać (ze względu na treść), to?
„Paw królowej” Doroty Masłowskiej. W sumie odłożyłam ją na bok już wiele lat temu, może powinnam zrobić kolejne podejście…

7. Co było Twoim przysmakiem w dzieciństwie?
Po szkole zawsze czekał na nas (mnie i moje rodzeństwo) garnek kawy zbożowej i szneka (czyt. drożdżówka) pokrojona pieczołowicie w malutkie kawałeczki przez naszego dziadka.
Wspominam to z dużym rozrzewnieniem…
Jednak większość przysmaków z dzieciństwa towarzyszy mi do dziś np. karpatka mojej mamy 🙂

8. Czekolada mleczna czy nadziewana?
Kiedyś nadziewana, ale podobno smaki zmieniają się co siedem lat, więc teraz zdecydowanie wybieram mleczną Milkę (Uwaga, lokowanie produktu, nie mogłam się oprzeć 😉

9. Ulubione miejsce do czytania?
Łóżko, niestety najszybciej tam zasypiam i muszę się wspomagać latarką (z telefonu) bo nie chcę przeszkadzać światłem w śnie współspaczom 🙂 Chcąc więc dłużej poczytać muszę umościć się na kanapie w pokoju 😉

10. Gdzie chciałabyś spędzić Sylwestra 2016/2017?
Jak co roku, u siebie w domu z rodziną lub u rodziców gdzie zbiera się cała rodzinka

11. Miejsce akcji której z książek chciałabyś odwiedzić?
„Akademia Pana Kleksa” Brzechwy 🙂

Oto pytania, które ja przygotowałam dla nominowanych przez siebie osób 🙂
1.Autor, którego przeczytałem większość/ wszystkie książki to…
2. Mój ulubiony gatunek literacki…
3. Czy wybierając książkę kierujesz się recenzjami?
4. Czy pasję czytania dzielisz z jeszcze jakimś hobby?
5. Gdybyś miał/a wskazać książkę, która wywarła na Ciebie (Twoje postrzeganie świata i ludzi) duży wpływ byłaby to…
6. Czy lubisz pożyczać/chętnie dzielisz się swoimi książkami ze znajomymi?
7. Wielu z nas, pasjonatów książek, posiada jakieś czytelnicze nawyki (w pozytywnym sensie oczywiście ;), gromadzenie masy zakładek, masa samoprzylepnych zakładek indeksujących w książkach, jakie jest Twoje przyzwyczajenie?
8. Papier czy czytnik? Dlaczego akurat wybierasz tę formę?
9. Jaka muzyka jest wg Ciebie idealna do czytania?
10. Czym jest dla Ciebie blog?
11. Coraz więcej książkowych blogerów/ blogerek po pewnym czasie myśli o napisaniu własnej powieści, czy również masz takie plany?

Nominuję:

Matka Puchatka
Z książką do łóżka
Recenzje Śnieżynki
Uzależniona od czytania
Aramentowo mi, czyli w szponach literek
Zaczytana Marta
Drops książkowy
Welkinson recenzuje iaambiblioholic
Maniaczka w krainie książek
Molinka książkowa
Nieidealnaanna

Powodzenia dziewczyny 🙂

7 thoughts on “Odpowiadam na pytania czyli Liebster Blog Award ;-)

  1. Dzięki za nominację 🙂 Właśnie zorientowałam się, że ją od Ciebie dostałam :* Odpowiem na dniach i dam znać, jak zamieszczę. Tymczasem pozdrawiam 🙂

    P.S. Nie wiem czemu, ale do tej pory myślałam, że jesteś nastolatką. A tu się okazuje, że być może moją rówieśniczką 🙂 Miło 😉

    Lubię to

    1. 🙂 Może dlatego, że słowo „blogerka” ma w sobie taki nastoletni wydźwięk… Pewnie dlatego tak trudno mi się do niego przyzwyczaić. No i spójrzmy prawdzie w oczy, większość blogerek książkowych to jednak nastolatki a nie matki, żony i kucharki 😉 Pozdrawiam również!

      Lubię to

Skomentuj

