Zeszyt szczerości #15 Magdalena Wala

Dziś okrągła, 15-ta już odsłona ,,Zeszytu szczerości”! 🙂 W tym właśnie odcinku w roli głównej wystąpi Magdalena Wala – autorka trzech powieści obyczajowych. Jej ostatnia książka ,,Mówi mi katastrofa!”, wydana nakładem wydawnictwa Czwarta Strona, swą premierę miała w marcu! 

IKONA

Zeszyt szczerości

1.   Nazywam się Magdalena Wala.

2.   Moja rodzinna miejscowość to Mysłowice.

3.   Moje zwierzątko to pies – Orthor.

4.  Z przedmiotów szkolnych najbardziej lubiłam – historię, ale to chyba nikogo nie zdziwi i fizykę z której już obecnie niewiele pamiętam.

5.   Moja ulubiona dyscyplina sportu to łyżwiarstwo figurowe.

6.   W dzieciństwie zasłuchiwałam się w zespole Abba.

7.   Relaksuję się przy filiżance herbaty i dobrej książce.

8.   W TV oglądam zazwyczaj – nie posiadam telewizora.

9. Gdy mam chandrę – nie mam czasu na chandrę,  jeśli jednak postanowi mnie nieproszona nawiedzić planuję kolejne podróże.

10.  Złości mnie ludzka bezmyślność i złośliwość.

11.  Uwielbiam jeść czekoladę.

12.  Moją pierwszą miłość poznałam na przystanku autobusu.

13.  Zaczęłam pisać w wieku 12 lat, ale uroczyście przyrzekam, że w trosce o psychiczne bezpieczeństwo moich czytelników, nie zamierzam publikować niczego z mojej wczesnej twórczości.

14.  Gdy piszę czuję się jakbym wkraczała w zupełnie inny świat, którym mogę sterować. Niestety potem ów świat zaczyna żyć własnym życiem, nie zważając na życzenia jego autorki.

15.  Krytyka – motywuje czy zniechęca? Zdecydowanie motywuje. Dzięki niej moja kolejna książka może być lepsza.

16.  Często wspominam – szczęśliwe chwile – zarówno ludzi jak i miejsca.

17.  W wolnej chwili – mam takich bardzo mało. Zazwyczaj wtedy czytam albo piszę.

18.  Nie lubię fałszu, obłudy i zakłamania.

19. W wymarzoną podróż wybrałabym/wybrałbym się do Korei Południowej / Chin / Kambodży / Meksyku/Indii/Iranu/itd. czyli wszędzie tam gdzie mogę natrafić na ślady dawnych kultur i cywilizacji.

20.  Mój ulubiony gatunek literacki i ulubiona książka to „Mistrz i Małgorzata” Michaiła Bułhakowa. Uwielbiam czytać fantastykę.

21.  Pisarz, którego przeczytałam wszystkie książki – David Eddings.

22.  Przyjaźń jest dla mnie bezcenna.

23.  Gdybym wygrał/a na loterii – żeby wygrać trzeba grać,  a ze mnie żaden hazardzista.

24. Mój ulubiony cytat z książki „Idzie o to, że człowiek, który w głębi siebie nie kryje niespodzianki, z reguły nie bywa interesujący” – „Mistrz i Małgorzata” Michaił Bułhakow.

25.  Moje życiowa dewiza – Ciesz się każdym dniem.

13419156_544222685779538_6151109105058674204_n

Magdalena Wala – Absolwentka historii na Uniwersytecie Śląskim. Nauczycielka z powołania, za punkt honoru uznaje wtłoczenie do głów młodego pokolenia możliwie największej wiedzy o przeszłości naszej ojczyzny i otaczającego ją świata. Etatowa podróżniczka wścibiająca swój nos wszędzie tam, gdzie można znaleźć jakiekolwiek zabytki – od wysokich wież monumentalnych katedr po omszałe lochy starych, rozpadających się zamczysk. Prywatnie właścicielka szalonego psa – golden retrievera, który wyprowadza ją na spacery, zapewniając zdrową dawkę gimnastyki. Książkoholiczka bez szansy na wyleczenie z nasilającego się nałogu. W wolnych chwilach pisze, czerpiąc inspirację z nieprzebranego świata swojej wyobraźni.
Fot. Aleksandra Wójcik


Wykaz publikacji:

  • Przypadki pewnej desperatki (08.2015, Wyd. Czwarta Strona)
  • Marianna (08.2016, Wyd. Czwarta Strona)
  • Mów mi katastrofa! (03.2017, Wyd. Czwarta Strona)

Zapraszam na fan page autorki KLIK

17458311_676926405842498_459749909030209600_n


Zapraszam na FB ,,Miłość do czytania”
(kliknij poniżej)

FB Miłość do czytania

Zapraszam na IG ,,Miłość do czytania”
(kliknij poniżej)

IG Miłość do czytania

 

 

 

 

 

Skomentuj

