Zeszyt szczerości #24 Layla Wheldon

Zapraszam na kolejną odsłonę ,,Zeszytu szczerości”!

Dziś w roli głównej Layla Wheldon – autorka powieści
,,Dance, Sing, Love: Miłosny układ”
(RECENZJA),
będącej numerem 1 na wattpad.com w kategorii Romans — ponad 2,5 miliona odsłon!
Książka od samej przedsprzedaży utrzymuje się w ścisłej TOPce Empiku!

Blog „Miłość do czytania” ma przyjemność patronować temu tytułowi!

Layla Wheldon.png

Zeszyt szczerości

  1. Nazywam się ……. Sandra Angelika Sotomska

  2. Moja rodzinna miejscowość to ……. Warszawa

  3. Moje zwierzątko to ……. Kotka, Puma.

  4. Z przedmiotów szkolnych najbardziej lubiłam ……. Język polski i biologię.

  5. Moja ulubiona dyscyplina sportu to ……. Koszykówka.

  6. W dzieciństwie zasłuchiwałam się w ……. Avril Lavigne.

  7. Relaksuję się przy ……. Herbacie/kawie i dobre książce.

  8. W TV oglądam zazwyczaj ……. Nie oglądam TV.

  9. Gdy mam chandrę ……. Jem czekoladę.

  10. Złości mnie ……. Gdy ucieka mi autobus.

  11. Uwielbiam jeść ……. Nowe, ciekawe dania.

  12. Moją pierwszą miłość poznałam w ……. Podstawówce.

  13. Zaczęłam pisać w wieku ……. Chyba 11 lat.

  14. Gdy piszę czuję się ……. Odcinam się wtedy od rzeczywistości i „wchodzę” w ten świat, o którym piszę.

  15. Krytyka – motywuje czy zniechęca? Motywuje do pracy nad swoim stylem pisania.

  16. Często wspominam …….Miejsca, które zwiedziłam.

  17. W wolnej chwili ……. Czytam książki i oglądam seriale.

  18. Nie lubię ……. brukselki.

  19. W wymarzoną podróż wybrałabym się do ……. Stanów Zjednoczonych.

  20. Mój ulubiony gatunek literacki i ulubiona książka to ……. Nie mam, nie umiem wybrać jednego gatunku i tylko jednej książki.

  21. Pisarz, którego przeczytałam wszystkie książki to ……. Nie ma takiego autora.

  22. Przyjaźń jest dla mnie ……. Bardzo ważna.

  23. Gdybym wygrała na loterii ……. Zainwestowałabym część pieniędzy, żeby nie wydać wszystkiego ot tak.

  24. Mój ulubiony cytat z książki ……. Tak myślę i raczej nie mam ulubionego, nie umiem wybrać jednego.

  25. Moje życiowa dewiza ……. „Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie.” Jackson Brown

 


fotoLayla Wheldon — to pseudonim Sandry Sotomskiej na portalu dla młodych twórców wattpad.com, na którym publikuje od 2015 roku. Choć na co dzień studiuje informatykę, jej pasją jest pisanie — pisze od kilku lat. „Miłosny układ” to jej debiut pisarski. Książka przez długi czas utrzymywała się na wattpad.com jako nr 1 w Romansach i osiągnęła rekordową liczbę odsłon — ponad 2 miliony. W przygotowaniu są kolejne tomy serii Dance & Sing & Love.
Autorka interesuje się muzyką oraz językiem angielskim, kulturą Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych i Australii. Lubi podróżować i poznawać nowe miejsca.

 

19884240_1711957489105224_5970614494384789719_n

⇒⇒⇒ WYGRAJ POWIEŚĆ ,,DANCE, SING, LOVE.
MIŁOSNY UKŁAD”!
! ⇐⇐⇐

 

Recenzja książki ,,Dance, Sing, Love: Miłosny układ”

Fragment książki opublikowany w ramach promocji dostępny jest TUTAJ

Fani twórczości Layli Wheldon TUTAJ

FAN PAGE serii Dance & Sing & Love KLIK

Strona autorki na wattpadzie KLIK


Zapraszam na FB ,,Miłość do czytania”
(kliknij poniżej)

FB Miłość do czytania

Zapraszam na IG ,,Miłość do czytania”
(kliknij poniżej)

IG Miłość do czytania

 

Dodaj komentarz